Чи потрібно займатися з репетитором? Погляд Онлайн Школи 977

488
26/12/2019
[Total: 0   Average: 0/5]

У сучасному українському уявленні про шкільну освіту разом з такою фігурою, як учитель, міцно закріпилася ще одна, без якої нині не обходиться більшість учнів, — це репетитор.
Причиною того, що додаткові заняття стали вважатися у нас нормою, вочевидь, є зневіра у сучасній системі освіти та переконання, що гарні знання з певних предметів є запорукою щасливого майбутнього дитини.

Якщо розглянути різні аспекти цього явища, то запитань виникне чимало.  Хоча б через ці причини:

  • Досить часто цими репетиторами стають ті ж самі шкільні вчителі, які за окрему платню навчають вашу дитину тому, чому мали б навчитися на уроці. Нині вже не «диковинка», що репетитори просто роблять з вашою дитиною її домашні завдання.
  • Репетитором може бути студент, що теж має право на існування.
  • Дехто із вчителів і викладачів пишуть учнівські реферати та студентські роботи… а потім, може, їх і перевіряють.

Якщо критично на це поглянути, то ситуація насправді в чомусь абсурдна

Репетиторство як воно є

Репетиторство дистаційно

Заняття з репетиторами насправді допомогли багатьом дітям. Школа не завжди дає достатньо знань навіть для вирішення домашнього завдання. Тому саме репетитор може вирішити цю ситуацію.

Хоча репетиторство по даним Education.ua є дуже популярним в Україні.

Вчитель завжди правий

У школах трапляються вчителі, які не можуть знайти спільну мову с дітьми. І учні просто бояться ставити свої запитання, що призводить до проблем з навчанням і навіть повного нерозуміння матеріалу.

Один за всіх

Також, буває, що дітей у класі багато, а вчитель один. Він просто фізично не може вислухати та допомогти кожному. Тому, хто зрозумів — той молодець, а хто — ні, то це вже його проблеми.

В такому випадку, навчатися з репетитором — це вихід із ситуації. Дитина сам на сам з вчителем та може поставити всі запитання. А репетитор, у свою чергу, може “розжувати” інформацію, знайти спільну мову зі школярем та зробити його більш впевненим у своїх знаннях.
Але як кажуть у бочці меду не без ложки дьогтю.

Відпочинок повинен бути завжди

Репетиторство відпочинок дистанційно

Як правило, робота дитини з репетиторами — це посилене навантаження. Подумайте самі: за умови ефективного навчання у шкільний час учень міг би достатньо відпочивати у позаурочні години. Проте саме той час, який міг би стати дозвіллям і розвитком, витрачається знову… на навчання.
Нервова система і психіка — не безмежні за ресурсом, і відпочинок — життєво необхідний дитині для нормального розвитку і становлення.

А як проконтролювати?

Інша проблема, з якою стикаються батьки, — це неможливість проконтролювати якість роботи з дитиною. Ми звикли довіряти репетиторам й думаємо, що, заплативши гроші (а це суттєві фінансові витрати для родини), напевно отримаємо бажаний результат. Але навіть якщо ми пересвідчимося у високому професійному рівні людини (наприклад, репетитором є кандидат технічних наук), це ще не означає, що дитина матиме хороші знання з математики.

З досвіду Онлайн Школи 977, іноді доводиться рятувати ситуацію після деяких репетиторів, бо діти плутаються у своїх знаннях або просто не зрозуміли матеріал на репетиторських заняттях.
То ж сам по собі факт, що ви заплатили людині гроші, ще нічого не означає.

Наша думка

Ми як школа не є фанатами репетиторства, всім своїм учням (зарахованим до дистанційної Онлайн-школи 977) пропонуємо не брати одразу додаткові індивідуальні заняття з нашими вчителями. Хоча Онлайн Школа проводить онлайн-заняття з репетиторами.

Більшості з них буде достатньо занять на онлайн-уроках у звичайних умовах, бо на таких уроках вчителі й діти спілкуються і працюють на електронній дошці у невеликому колективі.

Зрештою, коли ми виростаємо, чи не очікується від нас, що ми самі будемо виконувати певну роботу, без допомоги репетиторів?

Репетиторство дуже популярне в Україні. Аналіз ситуації чи потрібні дитині репетитори, на що звертати увагу при їх виборі, дистанційні репетитори. Як Онлайн Школа 977 обирає репетиторів для дистанційного викладання.