Ботаніки та заучки, або дивовижна школа для дивних дітей
![](https://977.com.ua/wp-content/uploads/2019/04/Zauchky-dystantsijne-navchannya.png)
То хто ж вони?
Ботаніки – найрозумніші діти в класі, які потрепають від свого розуму. От у кого “Горе от ума” – так це у них. Навчання, захоплення однієї чи купою наук забирає весь їх час. “Не від світу сього” – кажуть про них однолітки і цькують, збиткуються з них.
Насправді, зовсім не правда, що ботани тихенькі і зашугані. Гарні дівчата, що приваблюють однокласників, або великі хлопці, які серйозно можуть вмазати нападникам, але всі вони – діти, а особливо підлітки, примусово затиснені у вузькі рамки шкільного класу, колективу вчителів, що послідують стандарту навчальної програми.
Розкажу вам історію, для прикладу.
Школа – звичайна середня школа в центрі міста. Завуч цієї школи – мудра людина в літах. В школу приводять дітей, звичайних і нестандартних, таких, наприклад, що для забави старшокласникам вирішують логарифми в четвертому класі, хтось історію знає більше за викладачів інституту. Цього разу був прихильник програмування і логіки штучного інтелекту.
Новачок виявився вищим багатьох хлопців, спокійний і в окулярах. Як і кожній дитині, на перерві йому цікаво подивитися на мобільні ігри, на уроках швидко вирішити завдання, але не цікаво ганятися цькувати, дратися і принижувати з іншими слабих – виховання християнське було.
Дитина швидко стала відома після першого бою, він зміг постояти за себе і відправити нападників в лікарню. Хоч в результаті розслідувань, які зазвичай починають в школі після бійок, він був визнаний правим, але комфорту у відношеннях ні з однокашниками ні з вчителями це особливо не додало. В самісінькому кінці навчального року, школа обросла психологом. Проблемного учня одразу передали на розгляд і корекцію.
Протестувавши дитину, провівши декілька спостережень спеціаліст 25 травня просто доповів батькам, вчителям і керівництву про те, що ця дитина добра і розумна, просто за емоціональний розвиток, та за своїми інтелектуальними інтересам вона на пару років старша до однокашників. Це викликає неприйняття як в деяких дітей, так і в деяких вчителях.
Трохи повагавшись батьки перевели хлопця на дистанційне навчання, посиливши цікаву частину: точні науки та програмування. Хлопець розвивається, позбувшись пресингу від викладачів, що недолюблювали його став краще вчитися і по цих предметах. Родина спокійна, дитина Зустрічається з однокашниками без проблем, всі з цікавістю розмовляють разом без складнощів підліткового тиску. Шкільні проблеми в минулому.
* * *
Традиційна школа, що вже посивіла за часи свого існування, виробила в багатьох поколіннях стійкі негативні звички. Цькування найрозумніших – одна з них, при чому у деяких викладачів це теж не проходить.
Якщо дитина за мірками однолітків – заучка, ботанік, є шанс, що їй не заховатись від цькування у межах традиційної школи, як молодому солдату від дідівщини. Традиції сильніші за здоровий глузд та інстинкт самозбереження.
Рекомендації батькам розумників.
1. Відкрито проявляйте свою любов к дитині, нехай вона чи він добре це знають.
2. Діліться своїми науковими думками, демонструючи, що бути ботаніком – це нормально.
3. Щоденно запитуйте як справи в школі, виясняючи деталі за проблемних дітей і вчителів.
4. Запевніть дитину і бутьте готові прийти і відстоювати її (не криками, а розумною аргументованою бесідою) перед вчителями, бо ви ж впевнені, що вона нормальна і розвинена дитина.
5. Вирішіть разом, коли ви будете вважати, що потрібно міняти клас чи школу.
6. Розглядайте можливість переходу на дистанційне навчання на рік чи два, поки однокласники не підростуть і не дозріють. Якщо ви потім повернетесь в цей клас, можна очікувати повагу. Звістно, треба вчитися, поки будете на дистанційній формі, щоб повертаючись продемонструвати знання, а не слабкість.
#дистанційнашкола #історія #рекомендації